* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
* paciento priemoka atsiranda šiais atvejais (gali būti keli atvejai kartu):
1) kai apdraustajam PSD pageidauja gauti paslaugą, kurios kaina iš dalies kompensuojama PSDF biudžetų lėšomis (dėl teisės aktų, taikomų kainų skaičiavimui ir nustatymui, reikalavimų skirtumų. Išsamios informacijos apie kainą, jos struktūrą ir tai, ką joje apmokama PSDF biudžeto lėšomis, prašome teirautis įstaigos administracijoje;
2) kai pacientas savo iniciatyva (po gydytojo konsultacijos) pasirenka papildomas ir/ar brangiau kainuojančias paslaugas, priemones, komforto sąlygas: pacientui užtikrinamas paslaugos suteikimo operatyvumas, individualus dėmesys paciento poreikiams, jo komfortui, naudojami geresni/brangesni vaistai. Sudaromos aukščiausios kokybės psichologinės ir fizinės komforto sąlygos;
3) kitais atvejai, nurodytais paciento sutikime dėl mokamų paslaugų teikimo. Išsamios informacijos apie šiuos atvejus prašome teirautis pas gydantį gydytoją arba įstaigos administracijoje.
**Visa infocmacija apie nemokamas konsultacijas telefonu ir el. paštu.
*reikalingas gydytojo spacialisto siuntimas su kineziterapijos ar masažo rekomendacija.